poniedziałek, 21 maja 2012

My Diary.

Siedzę sobie teraz i robię wszystko naraz. Przygotowuję się do konkursu z rosyjskiego, pisze referat na historie i czytam streszczenia lektur, gdyż jutro w szkole będę pisać z nich wypracowanie ...ehh ;/ ..Jeśli przeżyję jutrzejszy dzień to ...szczerze to nie wiem ..Może macie jakieś pomysły ?
Wczoraj byłam na tej Komuni. Masakra.Tyle tam było wszystkiego : ciasta,lody, 4 dania gorące, truskawki w czekoladzie itd. Miałam wrażenie, że najadłam się na cały rok.
Moja przyjaciółka - Natalia.No właśnie.Ta to ma dobrze. W piątek wyjeżdża na dwa tygodnie do Włoch, na mistrzostwa Europy w czymś tam - zapomniałam ;D Podczas gdy ja będę zakuwać, ona będzie się tam świetnie bawić.To wręcz niesprawiedliwe ;) Ale najważniejsze jest to, że będę strasznie tęsknić. Znamy się już ..hohoho we wrześniu będzie 9 lat. To wspaniałe, że znamy się tyle czasu, wiemy o sobie wszystko, a i tak nigdy nie możemy się nagadać.Oczywiście Natt ma czasami swoje zachowania, które nieźle mnie denerwują,ale myślę, że ona ma tak samo ze mną. Nie jest źle. A świadczy o tym np. to, że nasza ostatnia kłótnia miała miejsce 5-6 lat temu .
Piosenka na dziś. Ja i Natalia uwielbiamy rocka.A ostatnio do gustu przypadł nam świetny zespół The Pretty Reckless . Wokalistka, Taylor Momsen, jak na swój młody wiek ma genialny wokal. 
Kończę,
Papap ;*

3 komentarze:

  1. Och przyjaciółki! ;D
    Fajnie, ja też mam takie dwie przyjaciółki, które normalnie kocham, ale też czasem miewają swoje humory.
    Włochy zazdroszczę, ja jadę do Berlina, ale co to jest w porównaniu z WŁOCHAMI! xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie rocka , ale o gustach się nie rozmawia . Zazdroszcze Wam przyjaźni :) Nie każdy może mieć taką osóbke obok siebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga , na którym pisze recenzje przeczytanych przeze mnie książek , dziś nowa notka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Pościk < 3
    Zapraszam Do Mnie ^^

    http://crystal-candle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń