niedziela, 13 maja 2012

My Diary.


Miałam wstawić w dzisiejszą notkę zdjęcia, z nocy w muzeum, ale z tego nici. Dlaczego? Kai się coś pochrzaniło i  okazało się, że to wydarzenie nastąpi owszem, w sobotę, ale za tydzień ;/
Niech mi ktoś odpowie : Czemu te weekendy muszą być takie krótkie ? Jutro znowu ta głupia szkoła.Pójdzie ktoś za mnie? Chętnych proszę o informację w postaci komentarza xD
Masakra.Czekają mnie jutro dwie kartkówki : z historii i matmy. To pierwsze chyba jakoś przeżyję, gorzej z tym drugim. Niestety jestem humanistką.Nauki ścisłe to dla mnie praktycznie czarna magia.Nie wiem, czy to dobrze,czy źle, ale w sumie, gdybym nie była humanistką, nie pisałabym raczej tego bloga ;D
Będę, chyba kończyć.Dzisiaj wpis, trochę krótki, ale jutro szkoła, sami rozumiecie.
Aa, jeszcze jedno. Mógłby ktoś ewentualnie pomóc w rozsławianiu bloga ? Z góry bardzo,bardzo dziękuję!♥
Piosenka na dziś : Kings Of Leon - Use Somebody .
Po raz pierwszy usłyszałam ją dokładnie tydzień temu, kiedy oglądałam Must Be The Music.Wykonał ją wtedy(jak dla mnie genialnie) zespół Pocket Size Sun.
Mykam.
Bajuu ;*

 




1 komentarz:

  1. ojeju , ojeju nowe posty, których tak wyczekiwałam! :) Ja już troszkę rozsławiałam! :D
    I też jestem bardziej humanistką, bo matmy to już wgl. nie ogarniam. :/
    * zapraszam do mnie jeśli zechcesz. :)

    OdpowiedzUsuń