czwartek, 17 maja 2012

My Diary

Pisząc tego posta, jednocześnie odrabiam matmę.W sumie to słowo ''odrabiam'' to pojęcie względne, gdyż próbuję to zrobić już od dwóch godzin, tyle, że mi coś nie wychodzi.Dziwne, nie ? ;D
Jutro kartkówka z biologi.Jak mniemam będę spała z książką O.o
Dzisiaj w szkole, nie wydarzyło się nic ciekawego. Tylko z niej wychodząc, gdy skończyłam już lekcje, jakiś chłopak, oczywiście z mojej szkoły powiedział do mnie, cytuję "Hej koleżanko!Masz fajną dupę!". Zignorowałam go.Zresztą nie ważne co zrobiłam.Chodzi o to,że faceci mają taką zrytą psychikę,że nie sposób ją ogarnąć.Chłopaki!O ile jakiś wgl. czyta tego bloga, to co teraz napiszę będzie skierowane do Was!
Słuchajcie. Teksty typu : niezła dupa z ciebie i inne podobne,(nie będę tu ich wymieniać,bo są straasznie niedojrzałe)dla nas dziewczyn są wręcz obraźliwe. Tak trudno  samemu podejść do dziewczyny, która Wam się podoba i powiedzieć jej, że jest po prostu ładna, a nie robić to z daleka,wydzierając się na cały korytarz szkolny,niepotrzebnie zwracając na siebie uwagę kolegów ? Nie tędy droga.Wymarzonej dziewczyny nie zdobędziecie głupawym tekstem, tu trzeba czegoś więcej.A jeśli się postaracie,(nie mówię, że dziewczyna ma się wgl. nie starać, wręcz przeciwnie)to jest szansa, że stworzycie udany związek ;))
Kilka osób napisało do mnie i prosiło o jakiś kontakt.Cóż, wybaczcie kochani, facebooka Wam nie podam,ze względu na mój, emm, wygląd. ;D Ale w zamian podam coś innego ;)
3241041 -GG
http://jestemmiska.odpowie.pl
email: jestemmiska@gmail.com
To tyle, jeśli chodzi o informacje kontaktowe ;) 
Kolejna sprawa, o której chciałam dzisiaj napisać to rubryka porad.Chodzi o to,że możecie zwracać się do mnie z różnymi problemami,dylematami,pytaniami na różne tematy, a ja będę starała się Wam pomóc.Przesyłajcie je na mojego emaila, którego zamieściłam dosłownie parę linijek wyżej.Następnie będę je zamieszczała wraz z odpowiedzią na blogu.No chyba, że się zdarzy,że ktoś będzie chciał to zachować w tajemnicy.Wtedy nie ma problemu, po prostu go nie zamieszczam.Jak myślicie, dobry pomysł, czy nie bardzo?Wasze zdanie liczy się przecież najbardziej.
Czas na piosenkę.Jej autorka, jak dla mnie pojawiła się znikąd i od razu zachwyciła masę ludzi.
Christina Perri - The Lonely
 













Kończę, ;*

6 komentarzy:

  1. Niektórzy chłopcy są tacy płytcy!
    Aż szoook! ;d
    Fajny ten twój blog. ;D
    Dziękuję za komentarz. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się :P ciekawy blog chętnie zaobserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog . ! ; )
    Dodaję się do obserwantów i liczę na rewanż. ; **
    Zapraszaam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ . Pozdrawiaam . ; ** ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisze do Ciebie na gadu :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga , na którym piszę recenzje przeczytanych przeze mnie książek :) :*
    Obserwuje ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na http://wyrwana.blogspot.com
    :]

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i przede wszystkim prawdziwy post ! :)

    OdpowiedzUsuń