sobota, 19 maja 2012

My Diary.

Uhu! Dzisiaj idę z Czizzi na tą noc w muzeum ;D I jak już wspominałam te dwie-trzy notki temu, w przyszłym poście być może pojawią się zdjęcia z tego wydarzenia .
Co ja dzisiaj takiego robiłam ? Cóż jak zwykle, w każdą sobotę sprzątałam pokój , co zajęło mi cztery godziny.Bo jeśli chodzi o porządki, to mam  niezłego lenia ;D
Ostatnio staram się dodawać posty codziennie,jednak jutro jadę z rodzinką na Komunię,co wiąże się z późnym powrotem do domu. Tylko kompletnie nie wiem w co mam się ubrać.W cache cache widziałam śliczną sukienkę.Mam nadzieje, że ją kupię i wstawię fotkę ;))
Chciałabym zmienić trochę wygląd bloga, ale kompletnie nie mam do tego weny. Jeśli macie jakieś sugestie, to napiszcie w komentarzu, byłoby miło ;D
Od ponad pół roku szukałam takiej jednej piosenki, którą gdzieś kiedyś usłyszałam i łaziła za mną dosłownie wszędzie! He Is We - I  Wouldn't Mind

2 komentarze:

  1. Nie zmieniaj wyglądu jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wygląd twojego bloga , nie warto zmieniac .
    Osobiście nie obejrzałam filmu , ale mam zamiar i jak obejrzę pojawi się recenzja . Wiec czekajcie .
    Dziękuję za uwagę .
    Pozdrawiam : Pati13xd

    OdpowiedzUsuń