poniedziałek, 14 maja 2012

My Diary .

Dzisiejszego dnia niestety nie zaliczę do udanych, jednak nie był w sumie taki zły. Owszem kartkówka z matmy mnie nie ominęła i dzisiaj miałam aż osiem lekcji. Jednak jutro jest dzień, który lubię najbardziej, gdyż mam 6 lekcji, ale książki biorę tylko od dwóch przedmiotów. Plan na jutro wygląda tak:
1.w-f
2.j.polski
3.j.polski
4.j.rosyjski
5.g.wych.
6.informatyka
Nie jest źle.Zawsze mogłoby być gorzej.
Po powrocie ze szkoły byłam straasznie głodna. Skorzystałam więc z ''balkonowego ogródka'' i zrobiłam sałatkę, która(przyznam skromnym zdaniem)jak najbardziej mi wyszła ;) Składniki do niej:  sałata, ogórek,
pomidorki koktajlowe, papryka,ziołowe grzanki + sos, mojej receptury ;] Taak, lubię gotować itd.
Zdjęcie obok, jest jak najbardziej moje. Nie ukrywam, że nie bardzo mi się ono podoba, ale jest najlepsze ze wszystkich, które mam na kompie.Także proszę na wyrozumiałość, gdyż jestem bardzo niefotogeniczna, co jest, można powiedzieć, że jednym z moich problemów ;D 
Bardzo się cieszę, że tego bloga czyta już coraz więcej osób.Na początku, przy zakładaniu go, byłam wprost przekonana, że to moje pisanie w ogóle nie wypali i po tygodniu zrezygnuję z tego zajęcia.Jednak stało się inaczej and I'm very happy! ;D

Piosenka na dziś...A właściwie będą dwie! Obydwie ze wspaniałego zespołu Within Temptation . 



Kończę,
Bajuu ;*
 



5 komentarzy:

  1. oo w końcu zdjęcie dodałaś i to zdj jest bardzo ładne ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki bardzo za pozostawienie komentarza i odwiedzenie ! :D
    I do moich faworytów MBTM też zaliczał się wspaniały zespół "the pocket size sun" ! :)
    A zdj. sliczne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno spróbuję zrobić sałatkę . Super blog < 3 Komentuję, obserwuję i liczę na to samo na : glass-windmill.blogspot.com

    ZAPRASZAM !
    glass-windmill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi narobilas smaka na tą sałatkę ! Zaobserwowałam i skomentowałam , liczę na to samo .
    Zapraszam :
    http://diamond-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczynam lubić ten zespół :) OBSERWUJE I LICZĘ NA TO SAMO http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń