piątek, 18 maja 2012

My Diary.

Nie rozumiem mojej nauczycielki  od biologi. Od tygodnia przekłada kartkówkę, a ja się tylko uczę i uczę.Ile można czekać? ;D
Nie dawno przekonałam się jak odróżnić przyjaciela prawdziwego, od nieprawdziwego.
Kilka dni temu moja młodsza siostra poszła do jednej, z moich trzech przyjaciółek i nagadała jej jakieś bzdury, że niby krytykowałam ją i jej bloga.Potem K. przyszła do mnie z pretensjami, a ja nawet nie wiedziałam o co chodzi. 
Najbardziej mnie zdziwiło,że uwierzyła temu małemu bachorowi, a nie mi.
Następnie zrobiłam młodej taką awanturę, że poszła do K. i wyjaśniła jej wszystko. K. nawet przyszła później do mnie, ale traktowała mnie jak powietrze, gadała tylko z moją siostrą.Ja mogłam wejść do pokoju, a ona nawet na mnie nie spojrzała.
Nie mogłam tak tego zostawić.Chciałam z nią to jakoś wyjaśnić, ale ona powiedziała "Nie wiem komu wierzyć'' i koniec. 
Teraz zaczęła się kumplować z jakąś inną dziewczyną. Rozumiecie takie zachowanie ? Bo ja nie.
Nie wiem co z tym wszystkim dalej będzie. Po prostu mi przykro, że ona tak się zachowuje.

Dzisiejsza piosenka będzie trochę inna niż zwykle.Nie będzie to nic rockowego,ale ten utwór na stałe zagościł w moim serduchu ♥ James Blunt - You're Beautiful ♥
Kończę,
Bajuu ;*

2 komentarze:

  1. Moja nauczycielka biologi kiedyś zapowiadał co tydzień tę samą kartkówkę dokładnie przez miesiąc! ;D
    Och. Ja też nic z tego nie rozumiem. Jeżeli to twoja przyjaciółka to powinna uwierzyć tobie, a nie twojej siostrze. Porozmawiaj z nią jeszcze.
    A co do piosenki to też mam do niej jakiś sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą piosenke<3
    Fajny wpis a ta przyjaciółka jest nic nie warta skoro ci nie ufa !
    Obserwuję i pozdrawiam .
    +Zapraszam jeśli znajdziesz czas http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń