niedziela, 17 czerwca 2012

My Diary .

Przepraszam !
Ostatnio bardzo długo nie dodawałam postów,bo mam strasznie dużo spraw na głowie.I totalnie ich nie ogarniam.W dodatku od piątku jestem chora ! Nie wiem, czy może być coś gorszego od zachorowania i  to jeszcze teraz, gdy jest upał! Dzisiaj przez cały dzień jestem sama w domu.Zostawili mnie i pojechali na przyjęcie z okazji 18- stki chrześnicy mojego taty.Jedyne, na co mogę liczyć, to to ,że mi coś stamtąd dobrego przywiozą xd
Jeśli chodzi o szkołę,oceny, to z większości przedmiotów mam jasną sytuację.Została historia  i zaj.tech..
Kompletnie nie dociera do mnie jedno : za dwa tygodnie nastąpi ta dwumiesięczna wolność! Która oczywiście zleci, nawet tego nie zauważymy, ale co tam! Zamierzam zrobić tak, by tegoroczne wakacje były lepsze niż którekolwiek.I nic, ani nikt mi ich nie zepsuje, już ja się o to postaram.

No cóż, na dzisiaj to koniec.Niestety nie mam za bardzo weny, gardło mnie nawala, kaszle jak opętana i ogólnie, dziś jest jakoś dziwnie.No nic, obiecuję, że następnym razem notka będzie o wiele, wiele dłuższa!





Papap ;*

6 komentarzy:

  1. Ja już mam wakacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na notkę! :)
    +Nowe opowiadanie, zapraszam! ;)
    http://malawwielkimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie:http://purpleediamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna nazwa bloga. Bardzo mi sie podoba. .w.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mogę sobie uwierzyć, że zaraz WAKACJE!
    Fajny blog.

    Zapraszam do mnie: http://wkinieinafotelu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń