piątek, 1 czerwca 2012

My Diary.

Uhu! Dzisiaj dzień tak bardzo uwielbiany, przez nas, dzieci. Dzień, w którym portfele naszych rodziców są opróżniane całkowicie.Dzień Dziecka.
Mimo tego, że dzisiaj jest to ważne święto, miałam test z chemii. Strasznie się go bałam, ale dałam radę, dostałam 4+! Jestem z siebie dumna. Potem, na dwóch ostatnich godzinach, moja klasa (i kilka innych ) oglądała film Jestem legendą. Nie wiem , kto go wybrał, nie lubię tego typu filmów, ale ..wyrazy twarzy wszystkich oglądających mówiły same za siebie.+
Plany na dzisiaj.
Cóż, moi rodzice, jak co roku planują jakąś niespodziankę.Strasznie się jej boję, moja mama ma różne, dziwne pomysły, ale wierzę, że będzie dobrze.
A Wy jakie macie plany na dzisiaj ? ;))
Parę tygodni temu zajęłam się pisaniem.Czego konkretnie, to Wam nie powiem, w sumie sama nie wiem. Miałam taki bardzo nagły przypływ weny. Sama nie wiem. Może jakaś piosenka z tego wyjdzie...
Siedzę sobie teraz i oglądam zdjęcia sprzed 2-3 lat i po prostu coś mi sie robi. Zastanawiam się, jak ja wgl. mogłam tak wyglądać ? Masakra.Gdyby nie to, że są to wspomnienia rodzinne, pamiątki itd. to bym wzięła nożyczki i je wszystkie pocięła ;D

Kończę,
Papap ;*


4 komentarze:

  1. Nie wiem ile masz lat ale całkiem ładnie piszesz. To znaczy, masz ładny język jak na nastolatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja tez mam 14 lat :) Moze bys tak nagrala siebie jak spiewasz ta piosenke , chetnie poslucham :*
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    ( dzisiaj nowa notka )

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh, widzisz jakie zgranie i ja tez w dzień dziecka miałam pisać spr. z chemii ale poprosiliśmy z klasa nasza wych. żeby nam przeniosła. :)

    OdpowiedzUsuń