sobota, 8 czerwca 2013

Good message for You.

Heej!
Na początek zacznę od tej dobrej wiadomości. Otóż zdecydowałam, że założę bloga, na którym będę zamieszczać recenzje filmów bądź książek. Co mnie do tego skłoniło? Od dawna już tak o tym myślałam, no bo skoro jestem strasznym molem książkowym i obejrzałam wiele, wiele filmów, to czemu nie? A gdy zobaczyłam kilka Waszych pozytywnych opinii na ten temat, nie miałam już wątpliwości. Blog ruszy, gdy będę miała już spokój od szkoły i innych spraw, czyli na początku lipca.Na pewno Was o wszystkim wcześniej powiadomię!

Jakie macie plany na wakacje? Ja z tegorocznymi wakacjami wiążę ogromne nadzieję, chciałabym by wreszcie były najlepsze jak do tej pory i niezapomniane. Jedyne czego jestem pewna na 100% to to, że w lipcu jadę nad morze z rodzinką, oprócz tego jakieś tam sporadyczne wyjazdy na działkę i odwiedzenie rodziny...Chciałybyśmy też Kajsonem pojechać na obóz z obozymlodziezowe.pl prawdopodobnie do Bułgarii, akurat co dziwne sporo miejsc jest jeszcze wolnych, jedzie ktoś z nami? ;D 
Ale tak na poważnie, to moja mama dopiero nad tym myśli, w sumie to jeszcze nie miałam okazji z nią o tym porozmawiać, czasami jej coś tam wspominałam..Trzymajcie kciuki by ten nasz wyjazd doszedł do skutku ;) 

Ehh, pojutrze szkoła...Naprawdę, wierzcie mi, że najchętniej to bym to wszystko zostawiła, oceny takie jakie są, mogłoby mnie to wszystko nie obchodzić i ten rok szkolny mógłby się już skończyć...Ale stety lub niestety, to nie takie proste...Zwłaszcza, że w zeszłym roku poszło mi fatalnie na koniec, co było związane z kilkoma zmianami...Teraz niby jest lepiej, ale..też bez większego szału...A przecież stać mnie na więcej!..Zawsze miałam pasek na świadectwie...Nie wiem...nie wiem co się ze mną dzieje...
Chcę już jak najszybciej skończyć ten rok- drugą klasę, a w trzeciej poważnie wziąć sie za siebie..Oby mi sie udało. 




Tak i oto niezbyt optymistycznym akcentem kończę tego posta.
Trzymajcie się, dobranoc.
Miśka.

1 komentarz:

  1. ja tez uwielbiam czytac ksiazki, a ostatnio nie mam co czytac i boje sie kupowac w ciemno, dlatego bardzo mi pomozesz tymi recenzjami
    pozdrawiam,
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń