wtorek, 4 czerwca 2013

; )

Cześć! Co u Was słychać?
Ja niestety nadal choruję, choć z każdym dniem jest coraz lepiej. No i bardzo dobrze, bo muszę jak najszybciej wrócić do szkoły! Koniec roku praktycznie za pasem, więc trzeba wziąć się w garść, by dobrze wyjść na koniec. Trzymajcie kciuki, żeby mi się udało!

Oo! Nie opowiedziałam Wam o pewnej rzeczy.
Od 27 do 29 maja byłam na wycieczce klasowej. Zwiedzaliśmy głównie okolice Poznania, a trzeciego i zarazem ostatniego dnia sam Poznań.Jestem pod totalnym urokiem tego miasta - wszystko, ale to wszystko mi się tam podoba. Budynki stare, ale jednocześnie nowoczesne, śliczne parki, a Palmiarnia, w której miałam przyjemność być cuudownaa! Oprócz tego w Poznaniu znajduje się największe w Europie centrum kinowe, że tak powiem - Cinema City. Polecam! Jak najbardziej polecam Wam tam chociaż raz w życiu przyjechać. Przepiękne miasto!


Tak się jakoś złożyło, że ostatnio bardzo często chodzimy z Kajsonem na spacery, wiecie, postanowiłyśmy zacząć zdrowy tryb życia, dlatego tak jakoś nam trochę przybyło nowych zdjęć..Ale bardzo dobrze, wreszcie mam coś, co nadaje się, by tu je wstawić .




A tak na koniec notki, zwracam się do Was z pytaniem. Co powiedzielibyście, gdybym założyła drugiego bloga, na którym zamieszczałabym recenzje filmów bądź książek? Byłabym wdzięczna za odpowiedzi w komentarzach, bo myślę, że chyba już czas wprowadzić coś nowego, dlatego zwracam się z tym do Was kochani.

Miłego wieczoru,
Miśka.

8 komentarzy:

  1. Koniecznie, będę czytać, bo kocham książki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, na pewno będę czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem chora :C Myślę że bardzo dobry pomysł z założeniem drugiego bloga :)

    Zapraszam :)
    http://ajuuuu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że obserwujemy :)
    Ja już , teraz Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Muszę bardzo nieskromnie powiedziec, ze wiem, ale co poradzic..Zobaczyłam ją w sklepie i bum! Miłość od pierwszego wejrzenia ;)

      Usuń