piątek, 12 października 2012

My Diary.

Padam! Jestem na nogach od piątej piętnaście rano. Powód- dołożyli mi godzinę angielskiego, w związku z czym w piątki mam 9 godzin lekcji  od 7.10! A że dojeżdżam, muszę wstawać tak rano ;/
Wbrew pozorom miałam dobry dzień, Natka  przyszła do szkoły, bo chorowała, więc bez faz i tym podobnych się oczywiście nie obyło ;)

Ostatnio wzięłam się trochę za siebie. Zaczęłam zdrowo się odżywiać. I wierzcie, to naprawdę działa! Cała filozofia polega na jedzeniu 4-5 posiłków dziennie, co dwie-trzy godziny, ale ważne jest żeby to było regularne. Przeczytałam też sporo na ten temat (źródło: książka od bioli xD ) i naprawdę te wszystkie diety cud, typu 1200 kalorii, etc. to bzdury.Dzienne zapotrzebowanie organizmu dorastającej nastolatki, to 1800-2000 kcal.Ważne, jest także picie wody - przynajmniej trzy litry dziennie, oraz spożywanie błonnika i oczywiście różnych witamin A,C itp. , które znajdziemy w owocach(które powinno się spożywać maks.3-4 dziennie) i w warzywach, które można spożywać bez żadnych ograniczeń.( polecam marchewkę, przyspiesza przemianę materii ; ]  ) A najlepsze śniadanie, to ''surówka piękności'', czyli owsianka z mlekiem, bądź jogurtem, różnymi, świeżymi owocami, bakaliami i miodem. Nie dość, że zdrowe, to po  kilku tygodniach regularnego spożywania poprawia  cerę, włosy i paznokcie. 


♥♥♥


No dobrze.
To ja spadam. 

Bajuu, Miśki ;* 



4 komentarze:

  1. To dobrze , ze sie wzielas za siebie , bedziesz zdrowsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    + mam pytanie i prosze o odpowiedz na moim blogu : czy warto także u mnie dodawac recenzje filnmow ?

    OdpowiedzUsuń
  2. 9lekcji to rozbój w białe dzień -.-
    Taa ja tez się za sb biorę od jakiegoś czasu, próbuję zrzucić brzuch ale nie działa nic;/
    Ograniczam słodycze. ale czekolada jest taka pyszna :((
    Surówka piękności<3 jem z ananasem, jabłkiem i selerem mmm
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny post? Juz nie moge sie doczekać, ponad miesiąc nic nie pisalas ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. surówka piękności < 3 mmm, cuudo . ;)

    OdpowiedzUsuń