czwartek, 21 marca 2013

(niby) WIOSNA

Cześć Kochani.

Jestem zła na siebie. Powód? Liczba czytelników mojego bloga drastycznie zmalała. Poprzedni post widziało TYLKO DWIE OSOBY. Wiadomo, to jest moja wina, bo ostatnio nie robiłam nic by mieć szersze grono odbiorców. Tak dalej być nie może, dlatego biorę się i za siebie, i za moją 'twórczość'. Wpadł mi do głowy pewien pomysł, który jest dość ekstremalny, ale w sumie, co mi tam! Jeśli nie spróbuję, to się nie przekonam, prawda?
Na razie nie powiem Wam  o co dokładnie chodzi, dowiecie się po fakcie ;)

Temat postu. No właśnie. Niby ta wiosna przyszła, a jakoś jej nie czuję. Fakt wyszło słoneczko, ale nic poza tym. Człowiek wychodzi na zewnątrz, dookoła żadnej zieleni, tylko zimna, mokra substancja nazywająca się śniegiem (o ile śnieg można nazwać substancją), jego policzki marzną od mrozu, a słońce nie robi nic pożytecznego, jedynie świeci  w oczy. Świetnie się zapowiada ta wiosna 2013...

Tak bardzo dawno tu nie pisałam, a wydarzyło się wiele...Na przykład moje 15-ste urodziny. Nadal nie mogę się przyzwyczaić do tej myśli, że dokładnie od 23 dni mam 15 lat...To jest takie jakieś dziwne. Jeszcze będąc małą dziewczynką zastanawiałam się jak będę wyglądać w tym wieku, jak  potoczy się moje życie...A tu proszę, nie zdążyłam się nawet obejrzeć, niespodzianka! Mam 15 lat. Wiem wielokrotnie to powtarzałam, ale po prostu nie mogę pojąć tego, że ten czas tak niemiłosiernie szybko leci. Z jednej strony jestem podekscytowana, z drugiej przerażona. Bo za kilka lat skończę szkołę, pójdę  na studia i stanę się niezależna.I tylko i wyłącznie ode mnie będzie zależało, w jakim kierunku pójdę.


No i ta tym będzie się kończył dzisiejszy post.
Trzymajcie się Kochani, obiecuję, że niedługo coś się pojawi.

Miśka.



2 komentarze:

  1. świetny poost ;* jak ty świetnie piszesz ;**

    + to Ty na tych wszystkich avkach? czy to sa site models?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz nie moge sie doczekac kiedy bd niezalezna,wolna ale jeszcze musze wytrwac jakos ite 3 lata;)

    OdpowiedzUsuń