środa, 18 kwietnia 2012

Wstęp .

Niektórzy z Was prawdopodobnie już mnie znają, ale pozwólcie, że dla nowych czytelników napiszę jeszcze raz trochę o sobie ;) Zaczynamy.
Jestem Dominika, znajomi mówią Miśka. Rocznik, w którym się urodziłam - 98. Interesuję się tańcem zarówno towarzyskim jak i hip hopem. Wydaje mi się, że odnalazłabym się w każdym  jego stylu, no z wyjątkiem baletu.
Jeśli chodzi o muzykę to preferuję raczej rock, chociaż czasami coś innego mi wpadnie w ucho, np reggae ;D Wychowałam się na Nirvanie i Bobie Marley'u. No tak trochę dziwne to połączenie, ale cóż.
Teraz pytanie : jaka jestem ? Nie lubię tego . Dlaczego ? Nie wiem, po prostu jakoś dziwnie mi tak wymieniać swoje wady i zalety. Ale spróbuję, co mi tam! Jestem raczej subtelną, normalną, skromną dziewczyną, która nigdy nikogo nie udaje.Czasami zwariowana, kiedy trzeba poważna. I podobno ''posiadam inteligencję i niezłą intuicję, jednak nie wykorzystuję ich kiedy trzeba''. Cytat mojej kumpeli.
Cenię ludzi szczerych, przyjaznych, miłych, przede wszystkim ''prawdziwych''- takich, którzy nikogo nie udają,miłych, otwartych, zwariowanych, jednym słowem - normalnych.
Rodzeństwo ? Taak, oczywiście. ;] Dwa młodsze potworki, które czasem, a nawet bardzo często doprowadzają do szału. Przez nie mam mało czasu wolnego. Nie mogą zostać same w domu nawet na minutę, bo rozwaliłyby dom . I wierzcie mi, nie przesadzam. ;D
To tyle o mnie. Macie pytania ? Piszcie .
Bajuu ;*

1 komentarz:

  1. Pisz tego bloga. I nie przejmuj się tym co powiedzą inni, musisz wiedzieć że łatwo oceniać kogoś a samych siebie się nie potrafi ;)
    Jula

    OdpowiedzUsuń